Model RC213V-S na okruhu Red Bull Ring
Sledujte, ako Marc Marquez a Dani Pedrosa testujú model RC213V-S na okruhu Red Bull Ring.
Pretekanie je v spoločnosti Honda ako „laboratórium na kolesách“. Honda do výroby nových modelov zapája spätnú väzbu z každých pretekov.
Model RC213V-S je výsledkom technológií, ktoré vznikli na základe zapojenia poznatkov Hondy z pretekov pri výrobe komerčne dostupného modelu – to je naše nové úsilie.
Honda verí princípu, že najrýchlejší motocykel je ten, ktorý sa najjednoduchšie manévruje. Už od pretekov Isle of Man TT v roku 1958 Honda vyvíja motocykle stvorené na pretekanie, ktoré prinášajú jedno víťazstvo za druhým.
Videogaléria
Model RC213V-S zdedil technické parametre modelu RC213V, čo úplne umožňuje masovú koncentráciu, redukciu trenia, používanie ľahkých materiálov a presnú výrobu komponentov, na ktorých pracujú skúsení profesionáli. Model RC213V-S je navyše vybavený ovládacími technológiami, ktoré používa aj model RC213V.
Na motocykli RC213V boli vykonané len potrebné zmeny, ktoré umožňujú modelu RC213V-S jazdiť na verejných cestách.
Motocykle Honda neustále prijímajú výzvu potešiť zákazníkov technológiami.
RC213V-S je naším vyjadrením odhodlania.
Výroba motocyklov MotoGP sa veľmi líši od bežných motocyklov, či už ide o redukciu hmotnosti komponentov, alebo presnosť a vysokú úroveň technickej zdatnosti pri výrobe. Tieto dva prvky výroby sú pre modeli RC213V-S a RC213V spoločné.
Jediným technickým rozdielom sú pneumatické ventily modelu RC213V, ktoré sú nahradené vinutými pružinami (aj keď vačkový hriadeľ prevodového súkolesia sa nemení) a hladkú prevodovku nahrádza klasická cestná. Tieto komponenty sú pri dlhodobom používaní odolnejšie a boli prevzaté z pretekárskeho motocykla RCV1000R súťažiaceho v otvorenej kategórii.
Na základe cestných zákonov je model RC213V-S vybavený prednými a zadnými svetlami, bočnými zrkadlami, tachometrom, tlmičom s katalyzátorom, držiakom na tabuľku s EČV, klaksónom atď.
Kolesá, brzdové kotúče a platničky modelu RC213V-S sú z praktických dôvodov nové a prevod riadenia je širší. Dodatočné vybavenie obsahuje inteligentný kľúč Honda, motor spúšťača a parkovací stojan.
RC213V-S má mnoho dodatočných funkcií, ktoré mu umožňujú jazdu na bežných cestách
Pri vytváraní modelu RC213V-S sme sa podujali imitovať riadenie modelu RC213V, ktoré by bolo vhodné na verejné cesty. Snažili sme sa odlíšiť každý komponent od masovo vyrábaných položiek prostredníctvom použitých materiálov, povrchovej úpravy a výroby, aby sme zvýšili flexibilitu a silu a zároveň znížili hmotnosť motocykla – presne ako pri modeli RC213V. Každý komponent je navyše ručne spracovaný a vyrobený podľa rovnakých špecifikácií ako pri modeli RC213V – podľa najvyšších možných štandardov.
Model RC213V-S bol navrhnutý na jazdu po verejných cestách, pre jazdu na uzavretých okruhoch však ponúkame aj voliteľné športové vybavenie.
Inštaláciu športového vybavenia, zloženie svetiel a iné postupy vykoná určený vyškolený dealer pomocou potrebných nástrojov pre model RC213V-S.